Er zijn steeds meer online communicatieplatformen waarop interactie met (potentiële) gasten plaatsvindt. Heb jij ook het gevoel steeds overal online te moeten zijn om mensen te woord te staan? Men meldt zich via Facebook, e-mail, WhatsApp…Wat een versnippering! Dat moet toch anders kunnen?


Wij horen het bij Netstar steeds vaker: ‘Ik krijg berichten van mijn potentiële gasten via e-mail, Facebook, WhatsApp business én via de chatfunctie op onze website. Het overzicht is ver te zoeken en het is bijna een dagtaak om alles bij te houden’. Herken je dit gevoel? Lees dan snel verder!


Elke gast via een ander kanaal
Door alle verschillende communicatieplatformen ontkom je er haast niet aan om ze toch allemaal te gebruiken. Het is namelijk ontzettend slim om diverse platformen te gebruiken. Zo ben je optimaal toegankelijk. Ga maar na: de ene gast gebruikt liever mail, de ander liever Facebook Messenger en dan heb je ook nog de mensen die echt alleen nog maar appen. Uiteraard wil je iedere gast snel beantwoorden, want dit contact kan leiden tot een boeking. Maar hoe leid je dit nou in goede banen? 

Alle kanalen in 1 tool beheren

Wij snappen heel goed dat elke dag maar een beperkt aantal uren heeft en dat die tijd efficiënt besteed moet worden. Dat is dan ook de reden dat we bij Netstar bezig zijn met de ontwikkeling van een interessante tool: één tool waarin je alle platformen beheert. Dus nooit meer 6 verschillende tabbladen tegelijk én je mailbox open. De tool is nog in ontwikkeling, maar het duurt niet lang meer voor we je er meer over kunnen vertellen. Wordt vervolgd!

Netstar nieuwsbrief

Wil je de ontwikkelingen rondom deze tool volgen? Om altijd als eerste op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen binnen Netstar en de hospitalitybranche, adviseren we je om je aan te melden voor onze nieuwsbrief. En vergeet ons niet te volgen via onze social kanalen zoals LinkedIn, Facebook en Twitter!